Kanavoinnit Maailmankaikkeuden auttamistavalla

Pyydän vastaukset omiin kysymyksiisi Maailmankaikkeuden auttavilta ja suojelevilta enkeleiltä.
  Kysy sinulle tärkeistä asioista, jotka ehkä painavat tai askarruttavat mieltäsi. Mitä selkeämpi on    oma kysymyksesi, sitä selkeämmän vastauksen saat, mutta muistathan, että enkelit eivät  kuitenkaan tee päätöksiä
puolestasi,  vaan avaavat mahdollisuuksia eteesi.
Laita kysymyksesi alla olevaan kenttään. Muistathan lisätä oman sähköpostisi, puhelinnumerosi,  nimesi ja l
ähetä kysymyksesi matkaan.
Jos haluat vastauksen kirjeenä, liitä vielä osoitteesi mukaan pyyntöösi, postikulut lisätään lähetykseen.

Korvaus kanavoinnista on 50€ (sisältää 24%Alv 12€) maksetaan tilille:
Pirjo Väyrynen, MobilePay, Kiitos! Voit ottaa myös yhteyttä : 045 3116 665
Lähetä rohkeasti kysymyksesi: pirjo
.a.k.vayrynen@gmail.com, saat palautteen muutaman päivän kuluessa.
Kiitos!

Kiitos kysymyksistäsi

Kiitos!

​

"Hymy on sielun peili, josta näkee,

onko sydän on kotona."

​

Näiltä sivuilta löydät mm. :

*Ajankohtaista tietoa:

- Oman Elämän Opiskelu 1 Maailmankaikkeuden auttamistavalla 30.10.22 klo 9-17

aloittaa ainutlaatuisen koulutussarjan perustuen Soile Raunion  kirjasarjaan, yhteistyössä suojelevien ja auttavien enkeleiden kanssa.

Ilmoittautumiset viimeistään 27.10.22: pirjo.a.k.vayrynen@gmail.com tai 045 3226 665. Lisää kohdassa "koulutus".

​

- Maailmankaikkeuden Hyvän auttajat tarvitsevat nyt ihmiskunnan apua  enemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Ajatuksillamme on suuri merkitys.  Mitä useampi imeistä haluaa rauhaa, sitä nopeammin sen saavutamme maapallolle, sillä ihmisen oma tahto on ylittämätön.

Kaikki lähtee kuitenkin aina ensin itsestä ja siksi oman elämän puhdistaminen kaikesta turhasta on välttämätön. Nämä koulutukset on annettu meille jokaiselle avuksi ja kannustukseski kohti omaa ja yhteistä Hyvää elämää.

​

*Taivaankaaren Sanomat ovat noin kerran kuussa vastaanottamiani ajankohtaisia viestejä ihmiskunnalle Maailmankaikkeuden tasolta, löydät ne kohdasta: Taivaankaaren Sanomat , jossa voit halutessasi liittyä myös postituslistalle, joka on maksuton. Lisää tietoa kohdasta Taivaankaaren Sanomat 2022,....2019, uusin kanavointi on aina ensimmäisenä.

Kanavoinnit Maailmankaikkeuden auttamistavalla:

Ovat Maailmankaikkeuden Auttajaenkeleiden ohjausta sinulle välittämänäni

vastauksina omiin kysymyksiisi.

Tarkemmat ohjeet näet sivulta: "Kanavoinnit"