Elämän kantava Voima

kantaa meitä, jos siihen luotamme. Se antaa myös uskoa ja luottamusta omaan elämäämme, joka tuo tarkoituksen, merkityksen ja ilon siitä, että minä olen!

​

"Hymy on sielun peili, josta näkee,

onko sydän on kotona."

​

Näiltä sivuilta löydät mm. :

*Ajankohtaista tietoa:

Koulutuksesta Oman Elämän Opiskelu I

aloittaa ainutlaatuisen koulutuksen perustuen Soile Raunion yhteistyössä suojelevien ja auttavien enkeleiden kanssa kanavoimaan  kirjasarjan ensimmäiseen  kirjaan Enkelten Valtakunnan avain.

Ilmoittautumiset: pirjo.a.k.vayrynen@gmail.com tai 045 3116 665 tai ilmoittaustumiskaavakkeella sivulla "oman elämä Opiskelu".  Koulutukse järjestetään kun sitovia ilmoittautumisia on ainakin kolme. lisätietoa löydät kohdasta Oman Elämän Opiskelu.

​

- Maailmankaikkeuden Hyvän auttajat tarvitsevat nyt ihmiskunnan apua  enemmän kuin milloinkaan aikaisemmin. Ajatuksillamme on suuri merkitys, sillä ne muovaavat sekä omaa että yhteistä tulevaisuuttamme. Tämä hetki on siis tärkein.  Mitä useampi haluaa rauhaa, sitä nopeammin sen saavutamme maapallolle, sillä ihmisen oma tahto on ylittämätön. Kaikki on kuitenkin vapaata ja vapaaehtoista.

Kaikki lähtee aina ensin itsestä ja siksi oman elämän puhdistaminen kaikesta tarpeettomasta, esim.toistemme arvostelusta, negatiivisista asenteista ym, on välttämätön. Nämä koulutukset ovat annettu meille avuksi ja kannustukseski kohti omaa ja yhteistä Hyvää elämää, sillä kaikkihan vaikuttaa kaikkeen.

​

*Taivaankaaren Sanomat ovat noin kerran kuussa vastaanottamiani ajankohtaisia viestejä ihmiskunnalle Maailmankaikkeuden tasolta, auttavien ja suojelevien enkeleiden välittämänä meille kaikille. Löydät ne kohdasta: Taivaankaaren Sanomat, jossa voit halutessasi liittyä myös maksuttomalle postituslistalle: pirjo.a.k.vayrynen@gmail.com. Lisää tietoa kohdasta Taivaankaaren Sanomat 2023,....2019, uusin kanavointi on aina ensimmäisenä.

Kanavoinnit Maailmankaikkeuden auttamistavalla:

Ovat Maailmankaikkeuden auttavien ja suojelevien enkeleidemme ohjausta välittämänäni sinulle, omiin kysymyksiisi. Katso sivu "Kanavoinnit", jossa voit myös lähettää omat kysymyksesi minulle.

Ilolla

Pirjo